sobota, 5 czerwca 2010

Celem wyjaśnienia

Moje drogie. Co jakiś czas dostaję od Was przemiłe wyróżnienia. Są dla mnie powodem do radości i podnoszą mnie na duchu. Ostatnio jednak nie przekazuję ich dalej (choć obdarowujące staram się dopisać w bocznym pasku), ponieważ to wymaga czasu do namysłu i selekcji, a ja ostatnio wydzieram z doby każdą, cenną minutę, żeby cokolwiek zrobić... Ale to jeszcze troszkę i mam nadzieję wrócić do wrapków. Ponadto powód do takiego ,,nieprzepisowego" traktowania wyróżnień mam jeszcze jeden- kochane dziewczyny, tworzycie takie cuda, że jest nie lada wyczynem wyróżnić te naj, naj- przynajmniej dla mnie jest to trudne ;) Może byście coś trochę spaprały, co by łatwiej było :D
Wobec powyższego (mam nadzieję, że nikt nie poczuł się przeze mnie urażony) ogłaszam publicznie, że wyróżniam wszystkie blogi, które mam możliwość oglądać i podziwiać.
No. To się wyspowiadałm :D

2 komentarze:

  1. :) wiem, o czym piszesz, ja sama bardzo, ale to bardzo długo nie przekazywałam wyróżnień dalej- po pierwsze czasu brak, po drugie właściwie kazdej sie należy :) ściskam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genial brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

    OdpowiedzUsuń