wtorek, 24 kwietnia 2012

Spotkanie Robótkomaniaczek

W sobotę odbyło się spotkanie w cudownym gronie, niezwykle utalentowanych osóbek. Czego to ja nie widziałam! Przy pysznej kawusi i wspaniałych nastrojach oglądałam cudowne prace i aż wierzyć się nie chce co ludzkie dłonie potrafią wydziergać! A było co oglądać- piękne szyte przytulanki, cudowne szale i chusty w obłędnych kolorach, zwiewne jak pajęczynka. Sweterki, pudełeczka, broszki, biżuteria, książki wydane przez jedną z dziewczyn...no obłęd po prostu! Nabyłam nawet wiedzę, że włóczkowe prace wcale nie gryzą, o czym byłam święcie przekonana :D. Kilka godzin minęło jak jedna chwila. Ale już wkrótce odbędzie się kolejna taka atrakcja, więc wszystkie osoby, które mają hobby, zapraszamy do Głogowa- proszę o kontakt by się umówić. Dodatkową przyjemnością były prezenty- każdy coś przygotował, odbyło się losowanie (co prawda musiało być powtórzone, ale jak to mówią do trzech razy sztuka :D). W ten sposób stałam się posiadaczką broszek wydzierganych przez Anię
A moja skromna praca wpadła w łapki Karolinki i mam nadzieję, że jej się podoba :)
Już się nie mogę doczekać kolejnego spotkania ;)

5 komentarzy:

  1. Również czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie. Zdążyłam już odwiedzić Twój drugi blog i podziwiać piękne dzieła. Z kordonka już się robi serwetka, nie mogę doczekać się końcowego efektu chociaż od samego początku widać coraz ładniejsze wzory. :) Oczywiście przyniosę na spotkanie. Ściskam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Wam tych spotkań
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka bardzo mi się podoba:)


    www.magdalenamarszalik.blogspot.com


    Pozwolę sobie dodac Twoj blog do listy obserwowanych blogów u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie spotkania robótkowe, szkoda, że nie mieszkacie u mnie w mieście ;) tylko tak daleeeko...

    OdpowiedzUsuń