środa, 21 października 2009

Wymianka

No to dzisiaj o wspomnianym, drugim prezencie Titani (: Jakiś czas temu spodobały się jej te kolczyki, a że od dawna jestem zagorzałą wielbicielką jej wyczynów malarskich bardzo się ucieszyłam na zaproponowaną wymiankę. Przyznam szczerze, ze to co zobaczyłam wczoraj przeszło moje najśmielsze oczekiwania! Paczka z takim pietyzmem zapakowana, że radocha otwierania udzieliła się całej rodzinie, a po wydobyciu szkiełek ,,ochom" i ,,achom" nie było końca (((:
Teraz wszystkim się chwalę tym cudeńkiem, bo jest czym!
Acha, acha! I jeszcze karteczkę gratis dostałam!
Titania - dziękuję raz jeszcze. Jesteś wielka dziewczyno!





Z wysyłaniem przesyłki do Titani wiąże się pocztowa anegdotka. Otóż podchodzę do okienka, pani z przerażeniem w oczach patrzy na mnie, na adres, znowu na mnie, znowu na adres... Czuję komedię w powietrzu ale sobie czekam bo bardzo lubię mądrości pań z okienek (: Już jestem pewna, ze wypali kolosalną cenę za nadanie (tak, tak- należy informować ile kosztuje przesyłka bo panie często się gubią w cenniku hmm...), a tu nagle ,,a dokąd ta paaaczkaa?" Pokazuję palcem gdzie pisze ,,United Kingdom", a w odpowiedzi słyszę ,,tak, tak, ale gdzie to jest?" Pan za mną prycha z rozbawieniem, ja stoję jak wariat bo nie wiem czy dobrze słyszę i wypalam najprościej jak mogę ,,Anglia?"
A pani chwyta za długopis i mówi ,,ale to dooopisać trzeba. Żeby się ktoś nie pomylił."
Pani chyba nie miała poczucia humoru bo nie zrozumiała z czego się śmieję ja i pan za mną...
Uwielbiam pocztę polską (((((:

3 komentarze:

  1. Super sa te zdjecia podstawek, a zwłaszcza to drugie, zielone tlo i ten odblask swiatla :)
    mam nadzieje, ze Ci sie dobrze uzytkują :)

    a co do wysyłania paczek z nazwa United Kingdom to fakt, mojej mamie tez każą dopisywać "Anglia" gdy cos do mnie wysyła, ale zabawne jest to ze z punkt widzenia administracyjnego, to ja mieszkam w Walii a nie Anglii, wiec powinno sie napisac "walia" he he, to tak dla wiadmosci tej pani z poczty, jesli tak bardzo chce byc szczegółowa :D
    jak dla mnie dopisek "anglia" jest cokolwiek dziwny ;) a panie poczciarki powinny sie wziac za swoj ang LOL ot co!


    ps. Nie wiem czemu moj blogger nie pokazał aktualnego postu z Twojego bloga, patrze na date tego posta - 21 pazdziernik, dzis jest 28. 10 a ja wciaż mam u siebie na liscie blogowej Twoj post "maleństwa" ???

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie bałam się wchodzić w szczegóły administracyjne, stąd szybka odp. pytająca ,,Anglia?" (=
    Podstawkami jestem wciąż oszołomiona i ciągle sobie je oglądam.
    Nie wiem co się dzieje z blogiem ale już mi się dziewczyny skarżyły, ze coś nie działa. Ja laik komputerowy muszę się tym zająć...
    dziękuję za wizytę (=

    OdpowiedzUsuń
  3. jesli chodzi o nasze polskie panie z poczty to ich znajmomosc jez ang jest nieco tragiczna, że tak powiem, o tym mial okazje przekonac sie nawet sam moj tż( rodowity anglik) kiedy podczas pobytu w pl, sam wybral sie w moim rodzinnym miescie zeby kupic sobie papierosy w kiosku, poszedł na poczte i zapytał pania z okienka po ang gdzie jest najblizszy sklep gdzie mozna dostac papierosy, a pani wyszła z nim przed budynek i metoda kali-jesc-kali-pic pokazywala reka gdzie jest najblizszy kiosk ruchu. jak mi to pozniej opowiadal to myslalam ze padne ze smiechu, oczyma wyobrazni wyobrazałam sobie to zbiorowe poruszenie na naszej zawsze zatłoczonej poczcie, ha ha ha, oj szkoda ze mnie tam nie bylo ;-)

    wydaje mi sie ze słowo "anglia" jest polskim odnosnikiem do calosci wielkiej brytanii a nawet uk i jest uzywane prze polakow dla wygody gdy mowimy ze, ktos przebywa gdzies w uk, ale jest to nieprawidlowe administracyjnie :)
    bo:

    wielka brytania = anglia + szkocja + walia
    united kingdom - anglia + szkocja + walia + pn irlandia

    albo panie z poczty tak kaza pisac zeby paczka nie trafila np do egiptu albo jeszcze gdzie indziej

    wydaje mi sie ze najlepiej byloby napisac po polsku: Zjednoczone Królestwo (= uk)

    no dobra, koniec tego wykładu o geografii :P

    a odnosnie problemow z blogiem, to moze zajrzyj w swoje ustawienia :) byc moze nalezy cos zresetowac

    OdpowiedzUsuń